ارسال پاسخ

۳۱ فروردین ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3638

pvc-asso.ir

تحت تاثیر قرار گرفتن تولید پنجره های  pvc در اروپا به علت قیمت های بالا

شرکت های عضو EPPA(انجمن اروپایی تامین کنندگان سیستم پنجره  PVC) از موج اعلامیه های فورس ماژور تامین کنندگان مواد اولیه اروپایی ابراز نگرانی کردند که از سال 2015 تا کنون مشاهده نشده است.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

مشکلات عظیم زنجیره تأمین رزین پی وی سی ، تأمین کنندگان سیستم پنجره پی وی سی را تحت فشار قرار داده است.تامین کنندگان سیستم پنجره PVC به عنوان مصرف کننده اصلی رزین PVC در بازار اروپا از تشدید کمبود مواد اولیه ناشی از افزایش قیمت ها رنج می برند و هر دو عامل بر تولید آنها تاثیر می گذارد.


همزمان تقاضا برای محصولات ساختمانی مانند درب و پنجره در ماه های گذشته در حال افزایش بوده است. کمبود مواد اولیه و مواد افزودنی باعث ایجاد تنگناهایی در تولید شده که وضعیت اقتصادی دشوار ، ناشی از پاندمی کرونا را بدتر می کند. 


اگر تقاضا برای رزین PVC برآورده نشود، تولیدکنندگان پروفیل  PVC نمی توانند طبق برنامه ریزی قبلی به تولید خود ادامه دهند. عدم واردات، به ویژه از ایالات متحده آمریکا همچنین کشورهای خاورمیانه و خاور دور وضعیت را دشوارتر می کند. 


در صورت تداوم وضعیت فعلی، تاثیرات آن در زنجیره تامین بیشتر احساس شده و بازار اروپا را برای تولید پنجره های  PVCتحت تاثیر قرار می دهدEPPA از تولیدکنندگان مواد اولیه خواست تا اقدامات لازم را برای رفع این فورس ماژور در اسرع وقت انجام دهند.
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد